Azoth CBD streeft ernaar al uw vragen zo volledig mogelijk te beantwoorden. Kijk eerst of uw vraag in het overzicht van de veelgestelde vragen voorkomt. Staat uw vraag hier niet bij? Leg deze dan aan ons voor via het vragenformulier.

Retouren en garanties

Voor retouren en garanties hanteren wij een herroepingsrecht van 14 dagen zoals binnen het consumentenrecht is bepaald. Uiteraard willen u goed van dienst kunnen zijn. Meer informatie? Bekijk de pagina omtrent de retouren & garanties.

Geef uw mening!

Alle klanten van Azoth CBD hebben recht op goede farmaceutische zorg. Maar wat is goed? Wat is uw eerste indruk van ons? Hoe waardeert u de openingstijden en de voorlichting die u krijgt? Is de bezorgservice goed geregeld en wat vindt u van de bereikbaarheid en vele andere aspecten? Kortom, hoe tevreden bent u over
Azoth CBD? Zowel uw positieve als uw negatieve punten zijn belangrijk. U kunt ons altijd feedback geven, wij zijn graag een luisterend oor en lezend oog!

Klachten

Azoth CBD voert diverse controles uit om fouten en problemen te voorkomen. Toch kan het gebeuren dat u vindt dat wij tekort zijn geschoten. We hopen dat u in zo’n geval contact met ons opneemt.
Mocht uw klacht niet direct te verhelpen zijn, meld dan hier uw klacht. Als een bepaalde klacht vaker wordt geuit, is dat voor ons een teken om het werksysteem op dat punt te verbeteren. Zo kunnen wij problemen in de toekomst voorkomen.

Azoth CBD
U kunt ons geheel vrijblijvend bereiken op: T: +31 6 827 913 37 (ook via whatsapp!)
E. [email protected]

Onze vestiging: Zadelmakerstraat 68A
1991 JE Velserbroek

Klachtenformulier

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht

Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website.